• La marca Catalunya també serà present al polo de passeig dels jugadors blaugrana i del seu staff i als camps d’entrenament
 
El Departament d’Empresa i Coneixement, a través de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), i el FC Barcelona (FCB) promocionen conjuntament la destinació Catalunya als Estats Units, amb motiu de la gira de pretemporada que l’equip blaugrana realitza del 22 al 29 de juliol. Els partits del Barça tindran lloc a Nova York, Washington i Miami en el marc de la International Champions Cup, contra la Juventus, el Manchester United i el Real Madrid, respectivament.
 
Aquesta campanya de promoció té com a objectiu donar a conèixer Catalunya com a destinació turística al mercat dels Estats Units. És per això que els jugadors de futbol i el seu staff lluiran la marca Catalunya al polo de passeig durant tota la gira de pretemporada. A més, el logo també estarà present en els camps d’entrenament i a altres suports gràfics. Aquesta és una de les accions que formen part de l’acord de Partenariat de l’ACT i el FC Barcelona, vigent des del 2012.
 
La campanya es complementa amb l’acció “Get Ready for Pun”, activa fins el 30 de juliol i dirigida als fans americans del Barça. Sota el lema “If you love FC Barcelona, your destination is Catalonia”, els seguidors estatunidencs del club poden participar en un concurs realitzat a través del web https://getreadyforpun.fcbarcelona.com/. En aquest lloc web es donen a conèixer breus vídeos de Catalunya per explicar la destinació turística amb símbols propis que també representen el Barça com són la “Pinya” o el “Mosaic”. En el mateix espai, els usuaris poden participar en un sorteig per venir a casa nostra a conèixer de primera mà el FC Barcelona i les terres catalanes.
 
Aquest concurs es difon als Estats Units a través de les xarxes socials del club blaugrana, que compta en aquest mercat amb milions de seguidors a Facebook i a Instagram, a través de l’enviament d’una newsletter als seus fans i al web oficial del club. Així mateix, també es dóna a conèixer l’acció mitjançant la pàgina de Facebook del Catalunya Experience en aquest mercat.
 
D’altra banda Estrella Damm, també partner de l’ACT i del FC Barcelona, hi col·labora difonent la campanya “Get Ready for Pun” amb la producció i distribució de 10.000 sotagots a Miami, així com a través de la seva pàgina de Facebook.
 
L’acord entre Catalunya i FC Barcelona
 
Aquestes accions s’emmarquen en l’acord de col·laboració conjunta que, des de fa cinc anys, mantenen l’Agència Catalana de Turisme i el FC Barcelona amb l’objectiu de promoure la destinació turística catalana en els mercats internacionals. Aquest vincle ha permès que l’ACT realitzés presentacions a diverses ciutats d’arreu del món on el Barça ha jugat partits, com Milà, Moscou, Manchester, Berlin, Munich, Los Angeles, San Francisco, Bangkok, Kuala Lumpur, Tòquio o Shanghai i activés altres campanyes promocionals com el “Fans Meeting Fans”.
 
El públic estatunidenc, un mercat turístic a l’alça per a Catalunya
 
Entre els mesos de gener i maig del 2017 han visitat Catalunya més de 340.000 turistes dels Estats Units, que suposa un augment del 47,8% respecte el mateix període de l’any passat. A més, es posiciona com a segon mercat emissor en volum de despesa a Catalunya amb 651 milions d’euros, un 38% més que en el mateix període del 2016.
 
 
 
-----------------------------------------------------------------
Segueix-nos a les xarxes:
 
A Twitter de Turisme: https://twitter.com/turismecat
A Twitter d’empresa:  https://twitter.com/empresacat
Al canal de Youtube: https://www.youtube.com/user/sapscom

1  

Vídeos

Vídeo campanya ACT-Gira FC Barcelona